מאמרים
המשוואה לניוזלטר מוצלח
כמו כל עיתון, ניוזלטר אינטרנטי הוא מוצר שבו האיזון משחק תפקיד מרכזי. איזון לא רק בין הקבוע והמשתנה, אלא בין התוכני למכירתי, בין הטקסטואלי לוויזואלי, ובין המטרות השיווקיות והתדמיתיות שאנו מבקשים להשיג לבין העניין והסקרנות שאנו חייבים ליצור בקרב הקורא.
להמשך קריאה >
המשוואה לניוזלטר מוצלח
מיתוג אתר אינטרנט - חלון ראווה דוט קום
אין כיום חברה המכבדת את עצמה שאינה משקיעה ביצירת מיתוג באינטרנט וברשתות החברתיות. מיתוג בפייסבוק, מיתוג אתרים, מיתוג הפורטל הפנים-ארגוני – כל אלו תופסים מקום מרכזי בנראות העסקית של הארגון, בצד ערוצי הפעילות המסורתיים (פרינט, למשל). אז ברוכים הבאים לחלונות הראווה המסחריים של ימינו – ותיזהרו לא להתקרב יותר מדי עם הראש, אתם עלולים לדפוק את המצח בזכוכית (של הצג, כמובן).
להמשך קריאה >
מיתוג אתר אינטרנט - חלון ראווה דוט קום
מערכת דיוור מסודרת
מערכת דיוור ייעודית ומסודרת היא הפתרון האמיתי למשלוח ניוזלטרים או מיילרים. ניוזלטר שנבנה נכון (ולא כמוצר מדף סטנדרטי) הוא כלי יעיל לתקשור של מבצעים, מסרים מכירתיים ותוכן שיווקי ותדמיתי – אבל גם עלול בקלות "ללכת לאיבוד" אם שולחים אותו בצורה חובבנית.
להמשך קריאה >
מערכת דיוור מסודרת
לתפור את חליפת המרקום
בין אם תעדיפו לומר "מרקום באאוטסורסינג" או "תקשורת שיווקית במיקור-חוץ", זה לא משנה את המהות: מדובר בשירות אפקטיבי לארגונים קטנים או בינוניים, שמעדיפים לקבל את המרקום שלהם מגורם חיצוני מקצועי, במקום להעסיק מנהל ייעודי לנושא ומערכת שלמה המטפלת בערוצי התקשורת השיווקית – משימה מורכבת בעולם מרובה מדיות כמו שלנו.
להמשך קריאה >
לתפור את חליפת המרקום
קופירייטינג או קופי-פייסט?
תגידו אם זה לא קצת אירוני: בז'רגון הפרסום, המונח שאמור להביע את מרב היצירתיות והמקוריות הוא המילה "העתק". בתכל'ס, כשאנו מחפשים קופי טוב, אנו ממש לא מצפים ל"נייר קופי". מיחזור הוא צו השעה, אבל ממש לא כשמדובר בקריאייטיב
להמשך קריאה >
קופירייטינג או קופי-פייסט?
הניוזלטר וחלון הזמן
יש! הנמען הקליק על המייל ששלחנו ופתח את הניוזלטר שלנו. זהו, הצלחנו? אז לא – עדיין לא. המטרה היא שיקדיש יותר מכמה שניות להתרשמות מהמידע, ורצוי גם שיקליק על "קרא עוד" וינחת היישר באתר שלנו לקריאת המאמר המורחב, או בדף נחיתה שדרכו ננסה להניע אותו לפעולה.
להמשך קריאה >
הניוזלטר וחלון הזמן
מחליפים ידיים
כרטיס הביקור שלכם הוא הרבה יותר מאשר נייר איכותי של 9 על 5 עם לוגו החברה והפרטים שלכם. כך תפיקו ממנו את המרב ותגרמו לו לעבוד עבורכם.
להמשך קריאה >
מחליפים ידיים
איך זה שעדיין אין לכם דף עסקי בפייסבוק?
Let's face it – ישראל היא מובילה עולמית בזמן הגלישה הממוצע ברשתות חברתיות. המשמעות: כמה חבל לא לנצל את הפייסבוק (עם 3.5 מנויים בישראל) לטובת שיווק העסק שלכם! איך עושים זאת נכון? על כך, במאמר שלפניכם.
להמשך קריאה >
איך זה שעדיין אין לכם דף עסקי בפייסבוק?
בואו נדבר פתוח
בשנים האחרונות הולך ומתגבר השימוש במערכות ניהול תוכן בקוד פתוח. הרבה מאוד אנשים נחשפים אליהן, במיוחד למערכת ניהול הבלוגים הידועה Wordpress, אבל גם ל-Joomla ול-Drupal הנפוצות יותר ויותר. אם הנושא הוא קוד פתוח – אז בואו נדבר פתוח על הנושא. ואם כבר פתוח, אז גם גילוי נאות – כותבת שורות אלו לא מגיעה מתחום הפיתוח, אלא בעיקר מנהלת פרויקטים משולבים של אנשי תוכנה ופיתוח מול מעצבים. למה זה חשוב? כי אני לא מצדדת במערכת ניהול תוכן כזאת או אחרת. יש לא מעט כאלו, ומומלץ לבדוק מי בדיוק מפתח כל אחת מהן, ומהם היתרונות או החסרונות.
להמשך קריאה >
בואו נדבר פתוח
כן לוגו, No Logo
עיצוב לוגו אינו רק המיצוי החזק ביותר של העיצוב הגרפי – הוא הקלף החשוב ביותר בניראות של העסק שלכם. הלוגו שלכם צריך להיות כזה, שמבט קצר אחד בו יעשה את העבודה. וכדי להשיג הרבה מבטים כאלה, חשוב שאיש מקצוע מיומן יעשה עבורכם את העבודה.
להמשך קריאה >
כן לוגו, No Logo
לא משתלם להיות חכמולוגו
מהו חכמולוג, כולנו יודעים. מי לא פגש מישהו כזה, מאלו שסבתא הייתה נוהגת לקרוא להם "אוּבֶּר-חוֹכֶם" – אחד שיודע הכול (ובאידיש זה אפילו מעצבן יותר). "אדם המתיימר להשמיע דברי חכמה, אך למעשה מדבר הבלים או טועה", מגדיר זאת הוויקימילון, "אנשים לא אוהבים חכמולוגים, שחושבים שהם יותר חכמים מכולם".
להמשך קריאה >
לא משתלם להיות חכמולוגו
לתכנן מראש, השנה
יום כיפור הוא זמן מצוין להרהר גם על הרגלי עבודה בעייתיים, וראש השנה הוא אחלה מועד כדי להחליט לעבוד השנה מסודר. בוחרים בין לו"ז או LOOSE
להמשך קריאה >
לתכנן מראש, השנה
דף נחיתה, מה הגענו?
"המראה היא בגדר אפשרות; הנחיתה היא חובה", אומרת אחת הדיברות לטייס המתחיל. כל אחד שנמצא באוויר חייב לנחות איפשהו – השאלה היחידה היא היכן. כך תגרמו ללקוח הפוטנציאלי שלכם לנחות בדיוק על ה-x שסימנתם
להמשך קריאה >
דף נחיתה, מה הגענו?
מתנה מההגדות
"אחרי החגים" ולפני סוף השנה האזרחית, זהו בדיוק הזמן הנכון להתחיל לתכנן מתנה לפסח, לעובדים או ללקוחות. קבלו רעיון למתנה שאף אחד לא יפסח עליה אם תרצו, אין זו הגדה... רגילה. ההגדות המעוצבות של "שריג רעיונות" מציעות שילוב בין מתנה מסורתית קלאסית לבין עדכניות מסוגננת. את ההגדה הזאת לא תמצאו בחנויות: מדובר בהגדה ייחודית שעוצבה בסטודיו "שריג רעיונות" וניתנת להשגה רק בהזמנה מיוחדת.
להמשך קריאה >
מתנה מההגדות
למען חופש הדיוור
מבצעים דיוור כמותי, ורוצים שהוא יהיה מהיר כצבי? חשוב שתיערכו מראש לשינויים שהחילה חברת דואר ישראל. נא להכיר: קוד חלוקה חדש אם לא ביצעתם דיוור כמותי בחצי השנה האחרונה, לא בטוח שאתם מודעים לכך שהדיוור שלכם עלול להיתקע בין חברת העיטוף לבין דואר ישראל ולהתעכב – רק כי לא ידעתם על קוד החלוקה החדש של הדואר.
להמשך קריאה >
למען חופש הדיוור
הציידים של המאה ה-21
איך שלא תסתכלו על זה, העיתון הארגוני הראשון בהיסטוריה הופק על גבי קיר המערה. מסע זריז בזמן, מציורי המערות ועד לציידים של המאה ה-21
להמשך קריאה >
הציידים של המאה ה-21


דף הבית   /   לקוחות  /  מגזרים  / עבודות /  מי אנחנו  מאמרים  /  צור קשר  
כל הזכויות שמורות לשריג רעיונות  | מיתוג, כתיבה שיווקית, ניוזלטרים, עיצוב גרפי | טל' 03-6126145 | רח' תובל 34 רמת גן 5252244 | האתר נבנה ע"י טבעונט

 

Tivonet

  שריגרעיונות