דף נחיתה, מה הגענו?
"המראה היא בגדר אפשרות; הנחיתה היא חובה", אומרת אחת הדיברות לטייס המתחיל. כל אחד שנמצא באוויר חייב לנחות איפשהו – השאלה היחידה היא היכן. כך תגרמו ללקוח הפוטנציאלי שלכם לנחות בדיוק על ה-x שסימנתם
דף נחיתה, מה הגענו?
מאת: אורן שריג

דמיינו לכם אין-ספור גולשי אוויר במרחב הווירטואלי הענק, ואין-ספור מתחמי שירות על הקרקע. איך גורמים להם לנחות דווקא במתחם מסוים, או באופן יותר ציורי – מה תעשו כדי ש"הדבורים" יבחרו ליהנות מהצוף דווקא על גבי הפרח שלכם? התשובה הכי פשוטה היא "דף נחיתה", וכדי להבין מה זה, אין צורך לקרוא את כל "ספר הטיסה": בכתבה זו ריכזנו עבורכם שאלות אופייניות בנושא. אז נא להדק חגורות, אנחנו נוחתים.

מה זה, בעצם, דף נחיתה?
דף נחיתה כשמו כן הוא: מקום שבו נוחת הגולש, ואליו הוא מגיע מייד לאחר שהקליק על באנר, מודעת פרסום או כל קישור אחר שצד את תשומת ליבו. דף הנחיתה הוא למעשה עמוד אינטרנטי יחיד, המתקיים בזכות עצמו, עם שם מתחם (דומיין) עצמאי או משויך לאתר כלשהו.

מה ההבדל בין דף נחיתה לבין אתר נחיתה?
ההבדל הוא רק בגודל. דף נחיתה הוא דף אחד ויחיד, בעוד שבאתר נחיתה (מיני-סייט) יש מספר דפים. לשניהם מטרה זהה: לתת לגולש – הלקוח הפוטנציאלי שלנו – מידע מרוכז על המוצר או השירות הספציפי שאנו רוצים לקדם, ולהניע אותו לפעולה הרצויה.

במה עדיף דף נחיתה על מיני-סייט?
דווקא בשל היותו מורכב פחות, דף הנחיתה ייסרק מהר יותר על ידי מנועי החיפוש. כך, אם נבנה אותו נכון, כמובן, דף הנחיתה יקנה לנו סיכוי משופר "להתברג" גבוה ולשפר תוצאות.

יש לי אתר; למה אני צריך גם דף נחיתה?
במילה אחת: פוקוס. דף נחיתה מתמקד על מוצר או על שירות אחד שאותו אנו מבקשים לקדם. ככל שהמידע בדף זה יהיה ממוקד יותר, כך יעבור המסר ללקוח בקלות רבה יותר.
לדוגמה: כשאתם מפרסמים מודעת Adwords (מודעת מילים ממומנת בגוגל, המבוססת על מילות מפתח) – הדרך הנכונה "לתפוס" את הלקוח היא ליצור דף נחיתה מוכוון-מוצר, שאליו יגיע מייד עם ההקלקה. דף נחיתה כזה, הכולל תוכן רלוונטי, משפר משמעותית את החיבור למודעת מילים ועשוי אף להוזיל את עלויות ההקלקות.

זה לא סיפור יקר?
זה העניין, שלא. להבדיל מאתר או ממיני-סייט, דף נחיתה הוא מוצר זמין וזריז – זמן הקמתו קצר (שעות ולא ימים), עלותו נמוכה יחסית, ובעיקר, יחס העלות-תועלת שלו משתלם במיוחד. לעסקים קטנים ובינוניים זהו פרמטר קריטי.

מה המפתח לדף נחיתה מצליח?
נחיתה רכה, נעימה, ובדיוק על ה-X שסימנתם – זה מה שאנו רוצים. בדף נחיתה הכתוב ומעוצב היטב אין פרטים מיותרים. להבדיל מאתר עשיר בתוכן ועמוס בפרטים, הרי שכאן גישה קצרה ועניינית תעשה את העבודה. חשוב שהדף שלכם ייבנה נכון, שיהיה קריאייטיבי, שיציג מסר מכירתי או פרסומי ברור ועוצמתי, ושבתחתיתו יתבקש הגולש ליצור קשר מיידי. מילת המפתח כאן היא 'מהר': רק אם הגולש יבין בתוך מספר שניות שנחת במקום הנכון ומצא את מה שחיפש, הוא ישאיר את פרטיו בדף הנחיתה שלכם. ככל שתשיגו יותר נחיתות מוצלחות כאלו, כך יצליח המוצר או השירות שלכם לנסוק לגבהים חדשים.


למידע נוסף - לחצו על הקישור - מיתוג באינטרנט
חזרה לדף מאמרים >
דף הבית   /   לקוחות  /  מגזרים  / עבודות /  מי אנחנו  מאמרים  /  צור קשר  
כל הזכויות שמורות לשריג רעיונות  | מיתוג, כתיבה שיווקית, ניוזלטרים, עיצוב גרפי | טל' 03-6126145 | רח' תובל 34 רמת גן 5252244 | האתר נבנה ע"י טבעונט

 

Tivonet

  שריגרעיונות