קופירייטינג או קופי-פייסט?
תגידו אם זה לא קצת אירוני: בז'רגון הפרסום, המונח שאמור להביע את מרב היצירתיות והמקוריות הוא המילה "העתק". בתכל'ס, כשאנו מחפשים קופי טוב, אנו ממש לא מצפים ל"נייר קופי". מיחזור הוא צו השעה, אבל ממש לא כשמדובר בקריאייטיב
קופירייטינג או קופי-פייסט?

הרי אף אחד לא מחפש קופירייטינג יד שנייה במצב טוב: כולנו רוצים מסר חד ושנון, בקונספט חדשני, משעשע, מקורי, אמוציונלי, מבודל, מניע לפעולה – כזה שיתלבש בול על קהל המטרה, ורצוי גם שיהפוך לסלנג חדש או מינימום לשיחת היום.

העולם של ימינו מתוחכם יותר, טכנולוגי מאוד ותחרותי מתמיד, אבל קופירייטינג חזק, המבוסס על מסר נכון ועל קונספט חכם, היה ונשאר מפתח להצלחה. כן, גם כאשר אפשרויות העיצוב רבגוניות כל כך, וכשעולם הדיגיטל מעניק לנו אינספור גירויים ויזואליים. בעידן שבו העין של הצרכן מורגלת לקצב החזותי המטורף, צירוף המילים המדויק הוא בדיוק אותו וו שעליו קל לתלות את המסר השיווקי – זה שיתפוס את הלקוח.

 

אז כמו שאמרנו:

  • קופי טוב הוא לא נייר משוכפל – הוא רעיון משוכלל.
  • העובדה שהמילה קריאייטיב נגמרת ב"טיב", לא נותנת לך שום תעודת ביטוח.
  • אם "קונספציה" היא מחנה שבויים, "קונספט" הוא בריחה נועזת.
  • ט.ל.ח זה לא רק "טעות לעולם חוזרת": זה גם "טפסיק לשכור חובבנים".

ולמי שחושב שלמצוא קופירייטר טוב זה עניין של מזל:

  • המזל הולך עם הטובים. הרעיונות הטובים.
  • גם אם הרעיון הראשון יצא בינגו, קופי טוב לא בונים על מזל של מתחילים.
  • מזל אף פעם לא מזיק. כתיבה שיווקית זולה, ועוד איך.
  • המזל הוא מקרי. ההצלחה היא מקריאייטיב.
חזרה לדף מאמרים >
דף הבית   /   לקוחות  /  מגזרים  / עבודות /  מי אנחנו  מאמרים  /  צור קשר  
כל הזכויות שמורות לשריג רעיונות  | מיתוג, כתיבה שיווקית, ניוזלטרים, עיצוב גרפי | טל' 03-6126145 | רח' תובל 34 רמת גן 5252244 | האתר נבנה ע"י טבעונט

 

Tivonet

  שריגרעיונות